Lyrikanalys in my ass!

Hah! Jag är äntligen klar med min lyrikanalys och kan äntligen spendera min söndag med annat en plugg. Funderar på att ta en liten promenad innan dagen börjar på riktigt. När jag kommer in ska jag ta en kanelbulle för att jag har varit så himla duktig med min hemska läxan. Man måste ju ha en så kallad "morot" om man ska plugga.

Och vet ni vad? Jag har hittat en jättebra låt som ni säkert redan har hört. Det är Daniel Adams-Ray som sjunger den och den heter Gubben i lådan. Någon som har hört den? Den är iallafall störtskön!:D Jag hittade den via en annans playlist på Spotify. Det är nämligen någon som har gått tillbaka i arkivet i min blogg och skickat sin playlist till mig ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

älskar den låten :)

2010-11-14 @ 21:06:50
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den låten är verkligen grymt bra! och resten av hans skiva också :D



Din header är föresten hur fin som helst :)

2010-11-15 @ 09:06:26
URL: http://matildabennhage.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback