Jan Björklunds fel!

Godmorgon! :D

Idag är det öppet hus i vår skola för alla 95:or som ska börja gymnasiet nästa år. Dock tycker jag synd om dom eftersom dom inte kan välja media eller foto. Jan Björklund har nämligen bestämt att ta bort dom kurserna. Varför vet jag inte, men det har något med arbete att göra. Iallafall, eftersom det är öppet hus så ville vår rektor att vi skulle vara i skolan när dom kommer så därför börjar jag senare idag, 14.30 exakt. Dessutom slutar jag 18.00, yes...ni hörde rätt. Så jävla segt!

Heh, det bästa med det här är att Mattias kommer hit och pussar på mig en liten stund. Innan det ska jag ha hunnit klä på mig och sminka mig så vi hörs senare, när jag har slutat. Kram!:]

Här har ni honom, det är honom, alla media och foto intresserade ska "tacka" för att dom inte kan välja dom kurserna.




Kommentarer

Postat av: Felicia

Men Josse, vi har ju samhälle först! Vi började 11.30 :O <3

2010-11-30 @ 13:04:18
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: viviwe

sv: Det är inte så bra med mig , är typ sjuk :/ Jag har haft en ganska bra helg , dudå :)

2010-11-30 @ 18:55:10
URL: http://viviwe.blogg.se/
Postat av: malin

Okej, men det var rätt lätt :)

2010-11-30 @ 19:36:26
URL: http://recoveryy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom kan visst välja foto och media bara att det heter estetval.

2010-11-30 @ 19:51:49
Postat av: Anonym

Det kan dom visst. Bara det att det ligger under estet.

2010-11-30 @ 19:55:53
Postat av: Anonym

Det kan dom visst. Bara det att det ligger under estet.

2010-11-30 @ 19:55:55

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback