Imorgon börjar det igen!

Det var nyss fredag och jag tänkte "Fan vad den här veckan har gått snabbt" men idag är det måndag och imorgon är det tisdag. Jag tror det kommer gå lika snabbt den här veckan också så snart är det helg igen. Det är ganska nice att tänka så men fatta läskigt egentligen. Ju snabbare tiden går, desto snabbare tar mitt liv slut? Usch, nej! Jag vill verkligen inte tänka så men det är ju verkligheten, tråkigt nog.

Jag och Mattias såg en film som var jättebra innan Ung och bortskämd. Jag kommer dock inte ihåg vad den heter, hehe. Guldfisken vettni! Haha, och Ung och bortskämd var ju lika bra som förra gången. Gillar verkligen det programmet!;)

Aja, skolan börjar imorgon igen och jag tänkte gå och lägga mig nu för att vara utvilad. Vi har samhällskunskap första lektionen och då måste man ha hjärnan i första hugg. Godnatt sötnosar!:)♥


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback