I'm hungry!

Det är så synd om min lilla pappa. Han är mänligen sjuk och låg och hostade hela natten inatt. Jag fick reda på det imorse och tycker det är konstigt att jag inte hörde någgonting. Jag har nämligen sovrum bredvid mina föräldrar. Aja, och nu när han skulle laga mat ville han ha hjälp och jag hjälpte honom självklart. Nu står han och gör det sista så maten är klar snart. Vi ska äta tacos och jag längtar, min mage brummar för fullt.

Mattias kommer även hit snart. Jag ska ju sova hos honom och han är snäll och hämtar mig för jag vågar inte gå igenom den mörka skogen själv. Innan vi åker hem till honom och myser så ska vi förbi affären och köpa godis och någon god dricka. En perfekt fredag!:)

Ikväll är det Idol som vanligt och såg här såg det ut på ett genrep jag var på förra året. Då fick jag även träffa Kalle Kristiansson och alla andra idoler. Det var riktigt roligt!:)



(Glöm inte att anmäla er till Dagens blogg som kommer upp imorgon!;))


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Ska mest ta det lugnt, titta på idol, sortera bilder och mysa ^^ Själv då?

Det är btw jag som är brokenandfixed.blogg.se också ;) photosbylinde är bara mitt projektarbete!

2010-11-12 @ 18:24:46
URL: http://photosbylinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du kolla idol ikväll? :)

2010-11-12 @ 18:47:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback