Grattis Mattias ♥

Det var jätteroligt igår. Jag lekte med barnen och hjälpte till att öppna paketen med födelsedagsbarnet. Jag åt även en bit tårta och provsmakade en blondie (istället för brownie). Allt var trevligt men det blev lite segt tillslut och jag vill bara hem till Mattias. Efter kalaset åkte jag hem till Mattias där jag åt pannkakor till middag och kollade på Beck. Filmen var jättebra men sorglig!:/

Idag är det Mattias födelsedag och han fyller 19 år. Jag tycker synd om honom för det var bara jag och hans pappa som firade honom. Men jag tror att fick en bra dag iallafall. Vi har firat med mys och film tittande. Vi åt även jättegod mat. Han fick en t-shirt av sin pappa som passade jättebra på honom. Av mig fick han en ny ring. Han tappade ju bort sin ring för några månader sedan när det vart lite struligt mellan oss. Men jag har iallafall kvar min och det är ju bra!:)



Jag vill bara önska Mattias en fortsatt underbar dag. Det förtjänar han!:)♥♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

du är bara för underbar, jag älskar dig hur mycket som helst. Kommer jag alltid göra <3

2010-11-01 @ 21:00:15
Postat av: Anonym

Gulligt av dig <3 är säker på att han fick en bra dag!

2010-11-01 @ 22:18:38
URL: http://vitastevitt.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback