Ge mig din spotifylista!

Godmorgon!

Jag har precis ätit upp min frukost och sitter och lyssnar på musik. Jag har Spotify som alla andra i den här världen. Just nu lider jag av musikbrist och skulle behöva lite musiktips. Hehe, jag har 4 låtar som jag lyssnar på om och om igen och är rädd för att jag tjatar ut dom. Ni kan väll hjälpa mig? Skicka eran spotifylista om ni har någon!:]

Dessa låtar har jag. Dom är bra som fan men ni kan rädda dom från att bli uttjatade genom att skicka era spotifylistor ;)



Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan fixa mig för denna dag. Kanske åker man på en snabb shopping idag med mamma? Jag behöver mina älskade strumpbyxor!;)

 


Kommentarer

Postat av: Anonym

här är min! http://open.spotify.com/user/elzageorges/playlist/0GPt1qRQ8tYqvxfzVOxsul

subscriba gärna! uppdaterar nästan dagligen!

2010-11-14 @ 11:46:29

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback