Fotografering till uppgift

Idag har jag och pojkvännen fotograferat tilll min skoluppgift igen. Den här dagen var mer seriös och jag försökte ta så många bilder som möjligt. Det är ganska kallt ute så jag vill slippa gå dit så många gånger. Min pojkvän stack just hem så jag ska kolla igenom alla och försöka göra det innan klockan 15.00. Vid den tiden ska jag vara med Tess och vi ska kolla efter en vinterjacka till henne. Och efter det ska vi hem till henne och baka. Det låter så himla mysigt, ellerhur?:]

Här är en bild från dagens fotografering↓


Kommentarer

Postat av: Anonym

De är bara en tjej som skriver exakt samma inlägg som jag och irriterar mig allmänt :P

Men fin blogg du har förresten! :)

Kram!

2010-11-02 @ 14:13:59
URL: http://tturkeen.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback