För att göra en måndagen till den bättre

Yes. Den här dagen har varit helt okej tills jag fick min dumma huvudvärk. Jag klarar mig igenom skolan och vi hade redovisningar om våra "Min plats". Min grupp är så sjukt fantastiska! Iallafall, efter skolan så gick jag till Nacka Forum och väntade på Mattias. Jag skulle kolla lite kläder och sen skulle vi fika. Men sen kom det, vi blev hungriga och fick ont i huvudet. Jag hittade ett linne(visar er sen) och köpte det men sen åkte vi hem och struntade i fikan. Mattias åkte tyvärr hem efter middagen men jag har sån huvudvärk att jag inte ens kan vara social, det är därför.



Just nu sitter jag här och dricker te. Jag försöker göra måndagen bättre genom att mysa ihop det lite. Te, mamma har köpt pepparkakor och sen ska jag kolla på tv. Men jag måste fan blogga också. Jag bloggar ingenting nu för tiden :/


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback