En stund med kompisarna

Jag har kommit hem från mina polare nu och har nyss ätit. Hemma hos polarna satt vi några stycken och småpratade om allt mellan himmel och jord. Det blev inte så mycket på fotofronten men det var för att det är så jävla kallt ute. Dom orkade inte sätta på sig vinterjackan så jag blev nästan bildlös. Men det gör inget för jag fick mig några goda skratt. Några jag inte fått på länge. Saknar mina vänner enormt. Inte bara dom jag var med utan andra också. Jag var med dom tills mörkret föll och då ringde jag pappa som hämtade mig. Snacka om snäll pappa jag har!;)

Haha, iallafall. Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan chilla med familjen i soffan. Om inte något annat kommer upp, hehe ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback