Det svåra valet

Jag hann inte blogga innan jag åkte iväg men idag har jag, pappa och lillebror varit i Nacka Forum. Det blev ingenting med mamma för hon vaknade för sent. Lillebror ville ha nya vinterskor och jag och pappa skulle leta efter julklappar. Vi hittade båda en varsin julklapp till mamma, mamma kommer bli jätteglad. Vi kom hem för ett par timmar sedan och har käkat mat. Jag såg nyss en film som vi hyrde innan vi gick hem, After.Life heter den. Den var väldigt konstig och mystisk.



Nu kommer det svåra valet, lämna eller komma tillbaka. Vi hörs när jag är kapabel till att skriva. Kram! :]

Kommentarer

Postat av: louisebiszczak

sv : saknar min kille som gjort slut för typ 3 veckor sen :(

2010-11-28 @ 20:43:13
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback