Det där med "Anonym" i Dagens blogg

Sista lektionen var så jävla tråkig och jag fattade inte alls vad han pratade om. Dessutom kände jag mig yr och varm som en ugn. Jag kände mig inte bra och läraren såg det på något sätt och sa åt mig att gå hem. "Du ser sjuk ut. Åk hem innan du smittar alla andra!". Haha, han sa det med ett leende på läpparna så det var inte så att han var arg. Iallafall, nu sitter jag hemma och är fortfarande varm. Jag förstår inte, ska jag bli Jacob snart eller?:o Tänk om, ja...tänk om. Fan vad h*t jag skulle vara då (a)

Men vad händer sen då? Efter det här händer typ ingenting. Jag kommer vänta på mat, jag kommer äta maten och sedan kommer jag gå ner till centrum för att köpa godis. När jag har köpt mitt godis kommer jag åka hem till Mattias och tillbringa fredagen i hans famn framför tvn. Precis som alla andra fredagar men väldigt mysigt!:)



Viktigt!:

Många som har anmält sig till Dagens blogg har varit anonyma och då blir du ju lite tokigt. Hur ska jag kunna utse er till Dagens blogg om ni inte har en blogg? Ni kanske har en blogg men då måste jag ju kunna komma åt den. Hehe, jag vill bara säga det så att ni vet att ni måste ange er blogg. Inget ont mot er men gör det i fortsättningen. Kram!:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback