Boys n Girls!

Tjena! Jobbintervjun gick jättebra igår och jag fick jobbet. Jag var nervös innan men behövde egentligen inte vara det. Haha, jag fick människan att skratta tillochmed. Vem är bäst? Iallafall. Gårdagen slutade med att Mattias sov över hos mig och vi mumsade på godis medan vi såg Eclipse för andra gången.

Denna morgon var helt underbar. Jag och Mattias sov till 12.00, vilket jag inte har gjort på länge på helgerna. När vi vaknade låg vi kvar och mös, mysigt och underbart. Mattias har precis stuckit hem för att duscha och hämta lite saker. Han kommer tillbaka hit sen igen för att sova över. Jag och pappa skulle ha sett Harry Potter och dödsrelikerna del 1 idag men när jag kollade på SF så fanns det inga biljetter kvar. Suck!

Jag vet inte vad jag ska göra istället. Ute är det grått och tråkigt, orkar inte gå ut, haha :]


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback