Är jag den enda?

Idag släpptes kollektionen från Lanvin och den är redan slutsåld. Jag tror det var 10 minuter efter att kollektionen släpptes så var allt slut. Dock förstår jag mig inte på hysterin över kollektionen. Kläderna var inte ens snygga och dessutom jävligt dyra. Man kan köpa finare kläder för ett billigare pris, haha. Jag vill bara få ut det, det  låg liksom och skavde lite. Är jag den enda som inte tycker om kollektionen? Don't kill me?(a)



Iofs, den gula klänningen skulle säkert passa perfekt till påsk ;]


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha ja gör det, helt sjuk låt! :D

2010-11-23 @ 20:22:28
URL: http://cviklund.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback