40 minuter !!!

Jag var nyss ute på en låååång promenad med hunden. Det var tänkt att det skulle vara som dagens träning och det slutade med att promenaden blev 40 minuter lång. Jag är ganska stolt över mig själv faktiskt. Jag kan säkert ta mig en chokladbit ikväll efter denna runda. Och inte nog med promenaden så ska jag snart in till stan med en kompis och hennes lillasyster. Dom ska till något bibliotek och för att ha något att göra så ska jag hänga med dom. Jag är ju själv en boknörd så det kanske blir roligt. Sedan har dom även lovat mig att hänga med mig till H&M för att köpa mina älskade strumpbyxor som jag köpte igår. Niiice!

Om biblioteket ser ut såhär så kommer jag få panik och rusa därifrån. Första tanken kommer vara; "Vart fan ska jag börja?"


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback