-/+

Den här dagen har varit rätt sådär. Skit jobbig men samtidigt lite rolig. Dagen i skolan startade med ett matteprov, imellan hade jag en tråkig engelska lektion och så slutade den med redovisningar. Under sista lektionen ringde dom från McDonalds och frågade om jag ville komma på en jobbintervju. Självklart, sa jag. Så kl. 17.00 på fredag ska jag in till stan på jobbintervju. Nervöst!

Idag är farmor här och är barnvakt åt Maximus. Det är ganska irriterande för hon behöver mycket hjälp och pappa kommer inte hem förens kl 20.00. Så himla segt! Men nu måste jag plugga för jag har prov på fredag. Inte roligt :/



Kommentarer

Postat av: Anonym

Gillar din header:)

2010-11-17 @ 18:12:10
URL: http://annauulas.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback