Trevlig middag vart det!

Dom hade tydligen 5 kilo kött så det var inge problem för mig att hänga med och grilla. Vi hade jätte trevligt och dom hade världens jobbigaste men gulligaste barn. Det var varmrätt och efterätt och jag var proppmätt efter varmrätten. Men jag proppade i mig efterätten också och fick magvärk, haha. Josefine är smart som vanligt. Vi har precis kommit hem till Mattias igen och jag passar på att skriva ett inlägg medans han ligger i soffan och slappar. Vi ska snart bege oss hem till mig där vi ska sova. Jag tror vi köper något gott på vägen, trots alla delikateser vi har fått i oss. Det är ju så himla gott och det är lördag! :)

Idag är det även finalen i Eurovision Song Contest så det ska bli spännande trots att Sverige inte är med. Jag hejjar på killen med gitarr och underbar röst, om ni vet vilken jag menar? ;) Nu ska jag skynda på Mattias så vi hinner förbi affären, vi hörs imorgon :) Godnatt och hare gott :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback