Sommarvärme värmer hjärtat

Har precis varit med världens underbaraste pojkvän. Han stack precis för att plugga och nu är jag ensam. Det var underbart när han väl var här. Vi gick en promenad och bara snackade. Jag gick runt och sa "You know why the face is happy?". Haha, Mattias fick det på hjärnan och jag kan heller inte släppa det. Jag älskar honom så grymt mycket, han är mitt allt. Aja, för att runda av kvällen tänkte jag ta mig en kopp te och sätta mig och sticka framför TV:n. Hjälp, jag har blivit en riktigt farmor! Det här känns fan inte bra, haha.

Jag vet att bloggen har varit jätte seg på sista tiden men det är för att jag har tappat gnistan. Asså, jag menar att det inte känns så roligt längre. Men vi får se, jag fortsätter tills jag inte vill någe mer. Ni får ha en bra kväll, det blir inge mer idag, kram! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback