Sommarjobb nummer 2 ?

Hej igen! :D

Idag fick vi hem en lapp i brevlådan där det stod "Vi söker dig Senior och Junior". På lappen stod det även att vi söker dig som söker jobb eller extra jobb. Mamma gav den till mig och jag ringde genast upp dom och världens trevligaste människa svarade. Hon sa att jag skulle göra ditten och datten och egentligen bara skriva ett personligt brev. Inget om min livshistoria utan vad jag heter och så. Så jag gjorde det och nu är jag klar. Det gick på sisådär 10 min och snart ska jag skicka iväg det! :) Om jag får det här jobbet så kommer jag ha två sommarjobb. Dubbelt så mycket pengar men dubbelt så kortare sommar för mig, fine!

Nu ska jag plugga svenska, det är faktiskt rätt så intressant, vi får se hur långt jag kommer :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback