Parlamentet på den nya TV:n :)

Hejhej!

Jag kollar på Parlamentet på den nya TV:n, just nu är det reklam så passar på att skriva. Den nya TV:n är verklig bigbigbig, och jag älskar det. Pappa fick även en BluRay-DVD på köpet när han köpte TV:n, dock har jag aldrig sett en film i det formatet. Men det ändrar vi på snart. Angående min TV så hoppas jag att vi kan fixa den snart. Mitt rum är lite litet så vi vet inte hur vi ska göra än, men det fixar sig :)
Efter Parlamnetet ska jag se Wallander: Hemligheten och dricka en kopp te. Sedan blir det sängen, så jag bloggar mer imorgon. Vi hörs! ;)


Den nya TV:n! Btw, hans ögon är sjukt läskiga...xD


Kommentarer

Postat av: S

Va?

2010-05-23 @ 21:14:29
URL: http://energiboll.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback