Panik inför balen

Nu är det såhär att snart är det bal(HELVETE!) och lilla jag har inte hittat någon klänning än. Det är inte meningen att jag ska få panik som alla andra. Men jag har aldrig köpt en klänning och jag vet inte heller vilka klänningar som passar till en bal. Jag behöver hjälp, hjälp och mera hjälp. Jag vill absolut inte, inte, inte ha en vit för det har alla andra. Min fråga till er är, kan ni snälla hjälpa mig? Bara något litet tips skulle göra mig |                          |
såhär glad! :D

Nu förväntar jag mig att det ska rulla in tips om klänningar här, okej? ;)


Kommentarer

Postat av: S

Fan, vi är på samma nivå jag har också panik ._.

Men det finns typ en seckendhand affär md klänningar. Fina dyra kläningar billigt :D

2010-05-23 @ 21:16:18
URL: http://energiboll.blogg.se/
Postat av: Elin

Egentligen behöver inte klänningen vara så märkvärdig. Alla gör det till en så stor grej. Det räcker med att ha en fodralklänning till exempel så satsar du på ett par snygga skor & nån söt frisyr. Sen kan man ju piffa upp med smycken också :)

2010-05-25 @ 16:22:44
URL: http://moreofelin.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback