Mysig eftermiddag

Tjenamors!

Mattias har precis stuckit hem efter en liten promenad. Vi har även solat och myst. Nu sitter jag och väntar på att det ska bli mat, jag är vrålhungrig. Det bästa är att det blir min favoriträtt, Spaghetti och köttfärssås! :D Dagen är varm, mysig och man får sommarkänslor. Jag älskar såna här dagar, man behöver inte göra så mycket och man får tid till att slappna av. Jag kan slappna av fram till middagen men sen ska jag plugga. Det måste göras så att jag får någon frihet. Jag längtar till sommaren då jag äntligen kan få slappna av och göra mig redo för gymnasiet.

Äsch, nu ska jag gå igenom vad jag ska plugga och sedan ska jag äta middag. Vi hörs lite senare! :)


Lite brun har jag väll blivit?:) Förresten, ser ni födelsemärkena som bildar ett J? ;)
Det står för mitt heta namn, Josefine, haha :) Lite coolt är det faktiskt, så det så!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback