Maybe some more?

Skoldagen gick bra tillslut, funderade på gå hem efter maten när jag insåg att jag hade matte och No kvar. Dock fick några klasskamrater mig att stanna kvar. Jag jobbade på i matten och fick reda på hur jag låg till i No:n. Den här veckan och nästa vecka är ingenting jag kan kalla slappt. Vi har hur mycket som helst att göra! Den 27 måste jag anmäla mig inför balen och jag har inte ens hittat en jävla klänning. Dessutom är sista inlämningsdagen den 2:a juni.

Heh, jag har precis kommit hem om ni vill veta. Har ätit en banan och fotat lite. Nu måste jag plugga till musikprovet som jag har imorgon. Kul va?:) Det bästa är att Mattias kommer sen, göttgött!

Nu blir det plugg, vi hörs när jag är klar! :)



 ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback