Lovely moments<3

Jag har precis varit med Mattias, vi har kollat på film och haft det mysigt. Nu tror jag att jag ska borsta tänderna och hoppa i sängen. I sängen ska jag ta med mig allting om provet imorgon för att plugga lite. Haha, sån nörd är jag. Vi får höras imorgon, jag hoppas att allt är lugnt med er! ;) Peace, love and understanding!


Du är min, och kommer alltid vara det. Capice?


Jag skulle även vilja hälsa till en gammal god vän, Steffi Okeus, som gick i min klass från 1-6 och lite av 7:an. Jag kan bara säga namnet "Andreas, Adde" och hoppas att hon förstår och får svaret på sin fråga. Han och jag var inte speciellt bra vänner och om du tänker efter så kommer du nog ihåg en del saker. Men fan vad kul att du hittade till min blogg, och då undrar man hur? ;) Fortsätt gärna läsa min blogg! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback