Lost In A World I Don't Know



Efter skolan mötte Mattias upp mig och vi åkte hem till mig. Där kollade vi lite på TV och sedan åkte vi hem till Mattias. Jag blev bjuden på mat och det var awesome. Jag ska sova här och vi har köpt godis och cocacola. Jag kommer inte uppdatera något mer idag, istället ska jag ägna tid åt Mattias. Jag vet inte om det kommer bli så mycket imorgon heller, haha. Kommer vara med Mattias imorgon också, men något litet inlägg blir det säkert. På söndag blir det Salem på Berns och gosh vad roligt det ska bli. Jag hoppas mamma är taggad för det är jag! ;)

Kommentarer

Postat av: S

Mannen som kalla mig tjuv xD

2010-05-08 @ 23:37:01
URL: http://energiboll.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback