Job Application [DONE!]

Har pluggat som en nörd och är nu klar med en sak i engelskan. Nämligen den älskade "Job Application", alltså jobbansökan. Förrförra veckan fick vi läxan att göra ett CV på engelska och nu är det jobbansökan. Vi ska även göra en "Job Interview" som då är muntlig. CV:et ska vara klart 19 Maj och den är jag redan klar med. Jobbansökan ska vara klar den 24 Maj och jag är även klar med den. Fatta skönt! :D

Aja, nog om läxor. Jag har även hunnit med att äta lunch, ätit lite choklad och kollat på Bella & Tyra Show. Det är första gången jag ser sen och jag rekommenderar det verkligen inte. Storbloggare har det verkligen svårt men ändå inte, om ni förstår.

Gissa vad jag ska göra nu?;) Nu ska jag ta sista chokladbiten och sedan plugga vidare. Sen får vi hoppas på att jag orkar ta en promenad. Behöver gå av några kalorier. Har ätit för mycket onyttigt dom två senaste dagarna.

Vi hörs snyggingar! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback