Jag känner mig som farmor!

Jag har blivit 60 år äldre kära barn! Haha, nej men jag sitter och stickar för att hinna med i slöjden. Jag har tagit med min halv klara halsduk hem för att kunna sticka och det går as bra. Jag ska snart äta salladen från igår som jag avgudar. Sedan ska jag och mamma ser till en affär i Mölnvik för att se om vi hittar något. Det är nämligen utförsäljning, affären har gått i konkurrs (haha). Det är dessutom världens härligaste väder så vad gör man inte för att ta del av de..fucking love it! Mattias kommer även hit snart och FAN vad vi ska ja...haha! :D


Halsduken är fan längre i verkligheten, fick bara inte med hela! *angelface*



Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback