JAG HATAR SKOLAN!

Har precis kommit hem från skolan och äter min mellis som består av två mackor och alvedon. Dagen har varit piss, fick reda på en sak på sista lektionen och är inte på humör. Att huvudet bultar gör inte saken bättre. Dessutom måste man hålla reda på andras liv medans man försöker hålla reda på sitt eget. Jag sprängs snart. Det blir nog inte så mycket på bloggen idag. Jag har massor att göra. Jag har nationella prov i fysik imorgon som kommer gå åt helvete. Jag har 29 st glosor tills på torsdag, fint...och jag ska lämna in en uppsats på fredag. Men den är nästa klar så det är skönt.

NU...har jag skrivit av mig. Det blir plugg för mig idag, som ni ser. Jag ska be mamma köpa choklad sen, har mensvärk och...ja. Nu ska jag göra dagen till den bästa, vi hörs senare! ;)


JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback