Inte haft orken...

till att blogga sen jag kom hem från Nacka Forum. Jag var även med Mattias efter shoppingturen så vi kan skylla på det. Men jag kan säga er att jag inte har gjort så mycket. Bara ätit god mat, hoppat studsmatta, fått ett jobb på lördag och kramats och pussats med Mattias. Just nu kan sitter jag och äter glass med ananas precis som igår. Min far har tagit TV:n så jag kan inte se Svenska Hollywoodfruar som borde vara helt ointressant för mig. Dock har jag ingenting att göra och vad gör man inte för 1 timmes skratt? Man kan inte hålla sig för skratt så fort Maria(e?) kommer i bild.

Här får ni bilder på vad jag hittade i Nacka, både från idag och igår..;


Älsklingen från BikBok, 199 kr.


Cubus, REA 50 kr, love them. Storlek 32 och sitter som en smäck, as nice!


H&M, 69,50 kr, sjukt skön!

Vad tycks?:)

Det blir inge mer på bloggen idag. Min hjärna har slutat fungera och jag ska inte göra ett piss fram tills läggdags. Kanske ett bad, vi får se. Men ett måste är att prata med älsklingen, saknar honom!

Kommentarer

Postat av: Elin

Allting var jättefint! :)

2010-05-03 @ 22:11:21
URL: http://moreofelin.blogg.se/
Postat av: Mattias<3

allt du köpt är jätte fint tycker jag. Men det spelar ingen roll vad du tar på dig, du är lika fin vilket som. :) . <3

2010-05-03 @ 22:15:53
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback