I'm alive, or not?

Hejhej!♥

Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan och en sväng förbi Willys med mamma. Skolan var riktigt hemsk men ändå rätt skön. Jag fick reda på att jag absolut inte var klar i skolan, ni ska få se en lista sen. Vi hade praktiskt prov med recept på Hemkunskapen och jag och min partner fick MVG. Läraren hittade inga fel och tyckte att vi var perfekta, wiho! Efter skolan var jag snäll och hämtade Maximus med mamma och fick lite godis på köpet.
Jag är jävligt trött idag så jag är jätte grinig och det beror på den hemska natten. Jag vaknade kl 03.00 och vågade inte somna efter den hemska drömmen om alla hemska skräckfilmer. Jag låg istället och läste Eragon tills jag somnade kl 06.00. Sen var det bara att gå upp kl 07.00 igen, goodluck chuck.

Jag har rejält mycket plugg så jag ska ta tag i det efter maten. Utan mat i magen som energi orkar jag inte med någonting. Nu ska jag lyssna på musik och drömma mig bort till London. Jag hoppas innerligt att det blir av i sommar! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback