Grattis Josefine...du är sämst?



När jag gick till skolan så sken solen och det gör den fortfarande, underbart va?:)
Plugget var som vanligt, gick på alla lektioner och hade tråkigt på rasterna. Det känns som om dagen i skolan har varit längre än vanligt men det skiter vi i. Jag fick iallafall en glad nyhet och det är att jag fick MVG på min fördjupningsuppgift i SO, det ni! Så jag får MVG i Historia i slutbetyg. Goodie!

När jag kommer hem så har jag fått ett brev från Handelsbanken. Dom ber mig att hämta mitt nya leg och självklart gör jag det. Så nu har jag mitt feta leg om någon vill ha bevis på att jag är 16, haha! Även fast det var lax till lunch idag och jag åt som en gris så är jag fortfarande hungrig. Jag vet att det står en onyttig risifrutti i kylen och jag ska snart lyfta min feta röv och hämta den. Innan Vincent kommer hem, mohahahah!

Jag ska även plugga nu så vi ses senare! :)


Kommentarer

Postat av: Mattias<3

GRATTIS ÄLSKLING!!!!! :D:D:D SAKNAR DIG JÄÄÄTTE MYCKET!!! ska bli skönt att koppla bort plugget imorgon & bara umgås med dig. :) Älskar dig. Puss Puss

2010-05-11 @ 18:59:50
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback