Fysikprov

Haha, rena skämtet säger jag bara! Jag menar nationella provet jag hade idag. Hur kan dom tro att jag skulle kunna det där? Jag förstår att det kanske ingår i kriterierna men vår No-lärare tyckte till och med att det var för svårt för oss. Men det otroliga är att jag kunde en hel del av det faktiskt. Förutom den andra delen som gick åt helvete. Det sköna med att ha prov i ett jätte svårt ämne är att man inte behöver bry sig. Man bryr sig inte om hur det kommer gå och får därför ingen ångest, haha. Jag tror det gick bra ändå, säger vi...hihi. Aja, nog om provet. Dagen har flyti på. På hemkunskapen fick vi baka goda, mastiga kladdmuffins. Dom var inte lite kladdiga och man blev inte lite mätt efter första muffinsen. Men det var gott! Jag slutade vid 15.00 och cyklade hem på rekord fart. Drog i handtaget och upptäckte att det var låst. Knackade som en dåre och ropade på mamma. Hon öppnade sömnig som jag vet inte vad, medans jag sprang in i huset och in på toaletten. Jag förstår inte varför man alltid ska bli så himla kissnödig precis innan man kommer hem!

Jag vet vad jag ska göra nu men om jag orkar det? Nja. Jag ska skriva klart och fixa lite med min fördjupning i SO och även plugga in glosor till imorgon. Imorgon har jag även Nationella prov i engelska, den muntliga delen. För att vara klar med det innan Mattias kommer till mig(Jippi!) så ska jag börja nu.

Vi hörs så fort jag är klar med läxorna! :)♥

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback