Fucking great!

Tjena!

Idag är jag ledig som ni kanske kommer ihåg från gårdagens inlägg. Mattias sov ju över hos mig så jag har tillbringat hela morgonen med honom. Dock så har han stuckit till skolan för inte så länge sen. Jag har hunnit med å' plugga en hel del och det känns bra. Det sista arbetet är snart klart, jag behöver bara lite hjälp av min lärare med en sak. Snart kommer min pappa hem med lunch till mig, det blir thaimat som vanligt. Det ska bli gött!
Idag är det förresten sol så jag försökte fånga upp lite nu på morgonen. Den verkar dock försvinna nu och det är trist. Aja, nu ska jag klä på mig något varmare och vänta på mat.
Vi hörs senare! :)


Maten anlände snabbt :) Det där är dock inte det jag brukar äta.


P.S Kolla videon på min blogg...dom sjunger faktiskt jätte fint ;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback