Födelsedagspresent nr 2 och 3 :D

Hejhej!

Efter maten (thaimat som vanligt) kom farfar förbi med presenten från honom och farmor. Han stannade kvar och fick även lite tårta. Dock sjöng han inte för mig eftersom han hade bråttom. Familjen(förutom mamma) och Mattias sjöng för mig och jag spelade in det, så ni får se det snart. Bildkvalitén är lite hackig men ljudet är awesome. Av farfar och farmor fick jag en bukett rosa rosor, en lite bok och 300 kr, tackar! Av mamma och pappa kommer jag få ett sommar busskort sen :) Den kommer jag ha nytta av sen, bra va?:)


Den supergoda tårtan som jag och mamma har gjort :)


Farfars och farmors presenter :) Tack!


Nu när vi har mat och tårta i magen så ska vi sätta oss i soffan och ta det lugnt. Det är nämligen semifinal av Eurovision Song Contest idag! :) Jag fick även en lite till present av mamma och pappa och det är att Mattias får sova här idag! :D Det blir då inget mer bloggande för idag, vi hörs imorgon! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback