Fan vad svårt det ska vara då!

Eurovision slutade precis och tyvärr så gick Sverige inte vidare. Inte ens till final?...Skandal! Nej, men det var svårt eftersom det var många ballader med. Dock står jag fast vid att vi skulle ha skickat Salem Al Fakir istället. Alla skulle fan älskat honom och vi skulle ha vunnit hela skiten! ;)

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska vi ha vett och etikett inför balen på onsdag. Hahaha, jag vill ju inte komma försent till det precis. Då blir jag väll säkert anklagade för att jag äter fel på balmiddagen...om man nu kan äta fel vill säga.

Hm, först ska jag nog slå en pling till min älskade pojkvän som är ett fan till Anna. Han kanske ligger och gråter i värsta fall...:/ ....Ouch, råkade peta mig i ögat! xD

Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback