Bounty<3Josefine

Mattias kom hit vid 16.00 och vi gjorde inte så mycket. Pratade, kramades och pussades som dom allra flesta paren gör. Jag fick thaimat till mat iallafall, det var über gott. Efter maten gick jag, mamma och Mattias en promenad. Snabbt gick det och som belöning fick jag en bounty(kärlek!). Dock stack Mattias hem direkt efter promenaden. Saknar honom jätte mycket just nu. För att försöka överrösta saknaden så kollar jag på "Anna Söker Assistent". Jag ska snart börja smaska på min älskade Bounty. Nu blir det TV och mera TV, vi hörs! :)♥


Kommentarer

Postat av: Mattias<3

så jävla söööööt!!! älskar dig :)

2010-05-05 @ 22:05:26
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback