Borttappad ring :/

Det var ingen rolig lördag igår, åtminstone inte på kvällen. Jag och Mattias åkte som sagt till affären och köpte godis. När vi kom hem och skulle sätta oss med godiset i soffan och kolla på Eurovision Song Contest så mäkte jag att ringen inte satt på fingret. Jag trodde att jag hade lagt i från mig den i mitt rum så jag gick dit och kollade. Hittade ingen ring och sen började letandet i skogen, vid affären och överallt. Jag har fortfarande inte hittat ringen och jag är jätte ledsen. Som tur är är Mattias inte sur på mig, jag hade fan brutit ihop då. Fan!

Aja, livet går vidare men vi ska fortsätta leta. Jag kan inte strunta i skolan bara för att jag har tappat ringen. Jag har faktiskt prov imorgon och jag ska lämna in ett arbete på tisdag. Själva arbetet är snart klart och jag ska fortsätta med det efter det här inlägget. Sedan ska jag plugga till provet så att jag inte failar.


Älskade ring, kom tillbaks! :(


Kommentarer

Postat av: Mattias<3

Hoppas den kommer tillbaka! :C annars blir det en ny. Don't worry honey. :) <3

2010-05-30 @ 12:45:24
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback