Älskade söndag, jag hatar dig :)

Jag har precis badat med min lillebror. Det var meningen att jag skulle bada själv så att jag kunde läsa men icke. Han skulle absolut bada och blev sur när jag försökte bära ut honom ur badrummet. Det tråkiga är att han aldrig vill bada länge så efter 10 minuter så blev jag tvungen att ropa på pappa. Badet var iallafall nice och nu är jag så fräsch man kan bli.

Jag vet inte vad jag ska göra nu för det finns absolut ingenting man kan se på TV. Min pappa kollar på Top Model och då undrar jag vad som gick fel där uppe. Men jag blir väll tvungen att sätta mig där ändå för att göra söndags kvällen little a bit roligare. Först blir det lite gitarr spelande och sedan TV med en nektarin i handen! :)


Jag älskar verkligen den här bilden!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback