Almost alive

Hejhej!

Solen skiner mina damer och herrar, så himla underbart. Det är så dumt att man då tvingas sitta i ett tråkigt klassrum. Jag gick iallafall en mysig, varm promenad hem i skogen, plus på det. Skolan var som vanligt, lektioner och lunch. Fast idag snackade vi förresten om "Likabehandlingsplanen" och om vad vi tyckte om den. Men det var ändå tråkigt. I skolan läste jag även ett mail som kom från jobbet jag skrev om igår. Det stod att dom tackade för min ansökan och att dom ska kalla in och boka tid med alla. Dom kommer alltså ringa mig snart, wie. Jag ska snart vara med min underbara pojkvän som kommer hit. Vi ska lägga oss på studsmattan och steeeka, mums ;)
Funderar på att ta en risi frutti eller ett äpple innan han kommer för det var soppa till lunch vilket inte mättar ett piss. Vi hörs senare! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback