With my red lips...

I can do everything.

Nu har jag suttit i säkert en timme och försökt lägga upp en header. Jag klarade av att göra en header men att lägga upp den var desto knasigare. Hur gör man? Jag får upp säkert 5 stycker headrar som går åt vänster.
Kan någon vänlig människa hjälpa mig?

Jag ska nog pallra mig till sängen nu för annars kommer jag var trött imorgon. Jag hatar att vara trött för man blir deppig på köpet, sjukt men sant. Så är det i alla fall för mig. Mina lungor värker inte längre i alla fall :)

Hm, imorgon är det tisdag och det betyder att jag hoppar över lästiden som vi har på morgonen. Det gör så att jag får ca 1 timme över till att bara slappa hemma.

Tips: Twilight serien är en jätte bra serie som handlar om vampyrer, människor och varulvar. Det är en liten blandning där, hehe. Dock tror jag att Sveriges alla tonårs flickor redan har läst serien, men men. Nu till tipset! Eftersom det nu är bokrea runt om i Sverige så kan du komma undan med riktigt låga priser. Det är även billigare på internetsidor, som tex Bokia och CDON. Du kan få hela serien till ett bra pris och sedan få en underbara lästid och dessutom blir inte plånboken lika tom. Spara pengar är alltid bra, eller vad tycker ni?;)

Godnatt! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

1 e bra resten suger ._.

o 2an e bra i början och slut :D

2010-03-09 @ 06:51:06

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback