Trött och nykysst...

skriver jag nu detta inlägg några minuter efter att min pojkvän gått härifrån. Han tog med sig mina sköna vantar, hehe. Vi har sovit och bara myst, vi orkade inte göra något annat. Men det var underbart. Jag är jätte trött och har verkligen inga fler planer för idag. Jag vet inte om min broder har TV:n men om han inte har den så tänkte jag kolla på TV. Gah, jag hör någon växla kanal! Jag är konstigt nog hungrig så jag tänkte dricka en kopp te och äta en macka. Det där med Smoothie jag skrev om i ett inlägg igår får vänta tills imorgon då jag är mer pigg :)


Haha, jag ser ut som grinchen...eller anka kanske passar bättre!

Nu ska jag bänka mig framför TV:n med en kopp te och en macka, vi hörs! ;)

Kommentarer

Postat av: Mattias<3

Du är så vacker. Och jag älskar dig, du betyder så väldigt mycket för mig. :) <3

2010-03-31 @ 21:26:38

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback