The Garden Collection



Jag har kollat på den här collectionen förut och hittat många plagg som var jätte snygga. En sak glömde jag och det var att kolla datumet på när den släpptes. För nu är ALLT som jag ville ha slutsålt. Det blir ingen fin klänning till sommaren inte. Och inte nog med det så upptäckte min pappa att vår ena fågel låg död på burbotten. Vi vet inte varför hon dog men det kanske var lunginflamation. Jag hoppas hon inte led, jag hatar när djur dör. Nu är hennes "pojkvän" jätte ledsen, han är jätte tyst.

Det här inlägget blev riktigt dystert och jag ber om ursäkt för det. För att göra Celi(hunden) glad så tänkte jag ta en promenad med henne.

Kramar!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback