Sweet as candy

Nu är jag ensam igen och det är inte ett dugg roligt. Det var jätte roligt att träffa Sofia och speciellt Veronica som jag inte träffat på jätte länge. Sofia skulle handla och varukorgen bestod till hälften av kryddor. Kryddoman! Jag och Mattias skulle hem och äta sedan så vi var inte där så länge. Vi hjälpte mamma att laga mat och det blev pannakakor. Hon gjorde pannkakor, Mattias vispade grädden och jag dukade bordet. Snacka om samarbete! ;)
Efter det så la vi oss och prata och mös. Underbart som vanligt. Man vill inte skiljas ifrån honom, aldrig. Just nu sitter jag och äter på mitt godis som jag köpte när jag var med vännerna :)

Jag antar att det blir TV snart, något roligt finns det säkert på TV. Jag måste plugga också, har prov imorgon, usch!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback