Sovmorgon är det bästa som finns

Imorgon ska hela klassen åka skridskor och dricka varmchoklad. Vi som inte har några skridskor får stanna hemma och plugga. Jag har valt att stanna hemma eftersom jag inte har några skridskor och inte ens kan stå på sådana grejer. Mina ben viks inåt så det blir omöjligt för mig att åka. Det ska bli skönt med sovmorgon. För att få en riktigt lång sovmorgon ska jag gå och lägga mig nu :)

Först vill jag tipsa er om en spelning som Salem Al Fakir gjorde på XL Live, Expressen. Han sjunger Brooklyn Sun från sin nya skiva Ignore This. Här kan ni se hans uppträdande och och snälla, säg vad ni tycker :)

Låten är så bra och hans röst är verkligen jätte bra. Hm, men det kanske jag redan har sagt, hehe.

Godnatt mina kära vänner! Till sist: Jag älskar dig otroligt mycket, Mattias<3

Kommentarer

Postat av: The Terrorist

Salem Al Fakir is really nice :)

sleep tightt

2010-03-10 @ 23:58:01

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback