Smoothie!

Jag sökte nyss efter recept på olika smoothies och fick upp en hel del. Banan, hallon, jordgubbar, kiwi och ja, you name it. Jag har aldrig druckit en smoothie och imorgon blir det första gången för mig. Mamma ska köpa ingredienser imorgon så att jag får testa på det. Haha, det låter som värsta exprimentet och det är det fan!


Lock at this! Ser det inte gott ut? Mums!

Imorgon har jag livskunskap och det innebär att dagen kommer gå åt att lyssna. Jag vet inte om ni som läser det här har haft livskunskap förut, dock orkar jag inte förklara. Imorgon är det sista gången vi har livskunskap i högstadiet så vi ska ha tårttävling. Jag undrar hur det kommer gå med tanken på att det bara finns galna killar i min klass. Då menar jag inte bara galna utan sockergalna också. Dom äter godis varje dag, haha. Det bästa är att vi slutar tidigt, najs va?:)

Nu är det te som gäller och sedan blir det nattinatti för mig. Så jag antar att det här är sista inlägget för idag.

Godnatt mina vänner! :)


Kommentarer

Postat av: hesham

Smoothie är det bästa, mamma gör mig alltid Smoothie:)

2010-03-31 @ 05:31:24

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback