New York Orders

Jag var och handlade med mamma alldeles nyss. Påvägen hem så ringde mamma ett samtal till en kvinna hon känner som ska till New York snart. Mamma frågade om hon kunde kolla efter den vita, söta klänningen från Garden Collection och även köpa hem vita låga Converse till mig och vinröda, höga till mamma. Hehe, och hon gick med på det. Hon är så snäll, Maggan heter hon förresten. Jag kommer alltså få mina älsklingar!:)

Trots det mår jag allmänt pissigt och tänkte stänga mig ute från världen. Men det är väll en rätt så dålig idé?
Aja, det är snart mat och jag är vrålhungrig. Kl 20.00 börjar Blåsningen och det får man inte missa och senare så kan man även glo på Wallander. Lovely!

Sist av allt vill jag säga att jag älskar min pojkvän väldigt mycket<3

Pling!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback