Musikprovet :)

Musikprovet gick faktiskt jätte bra, dock var det krångligt med massa bokstäver och sådant. Ni förstår vad jag menar om ni har pluggat harmonilära. Man kunde bara få VG på provet och jag fick veta redan då att jag hade fått VG. Kul va?:) Jag har precis ätit lunch och det blev som vanligt fisk eftersom det är tisdag. Det var jätte gott. Snart har jag svenska och efter det har jag bara 2 lektioner kvar och sen slutar jag, typ 14.50 :)

Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer jag fick för "Du är inget fetto!"-inlägget. Det var jätte snällt och jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg :)


Kram! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback