Imorgon får man luras...

och jag antar att jag kommer bli lurad några 100 gånger. Jag är väldigt lättlurad så jag går nog på allt någon säger. Men! Jag är förbered så jag kommer vara extra vaksam imorgon, haha. Jag har bestämt mig för att lura någon imorgon men jag kan inte säga vem för alla mina kära och nära läser den här bloggen.

För övrigt så är morgondagen den sista dagen innan Påsklovet börjar. Det ska bli jävligt skönt och jag har lovat mig själv att inte bara sitta inne. Detta lov ska jag verkligen ha roligt! Jag ska definitivt inte tänka på vad som händer efter lovet, nej. Under påsken så brukar man få vad? - Jo, godis! Jag hoppas jag får många påskägg med godis och pengar i, precis som när man var liten. Dock visst man inte vad pengar var då, haha.


Jag vet inte vem denna sötnos är, men kommer jag ihåg när jag gick påskkärring när jag var mindre. Jag måste ha sett bedårande ut*hosthost*, jag fick saker massivs med godis. Är det någon som ska gå påskkäring eller påskhare i år? xD

Nu blir det nattinatti för mig, det är en dag imorgon också. Glöm inte att det är 1 April imorgon, låt dig inte luras! ;)

Kommentarer

Postat av: anna

söt bild :) just ja det är påskkärringarnas dag idga.

2010-04-01 @ 09:43:21
URL: http://addspirit.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback