Illamående på högsta nivå!

Jag har precis kommit hem från livskunskapen och mår illa som tusan. Första pratade vi om sex, alkohol och sådana saker. Sedan fick vi böcker som vi skulle skriva om våra liv i, dock tog ingen det seriöst. Alla killar sprang runt och lekte pajas. Istället började tårtbakningen och det var en grupp som hade skurit tårtan som en stjärna och smetat in den i gul glasyr. Det var lärarna som var juryn så dom fick smaka en bit, precis som i matprogrammen ni vet. Medans vi stod där jätte hungriga så smaskade dom i sig tårta. Som tur var fick vi äta mat sedan. Dock var det broskiga hamburgare men jag som har skrivit upp mig så vegetarian fick vegetariska hamburgare. Alla tjejer kollade avundsjukt på mig, hehe. Sedan gick vi in igen och vi fick veta vem som hade vunnit. Sjävklart var det inte min grupp utan det var dom som hade skurit sin tårta som en stjärna. Efter det gluffsar alla grupper i sig sin tårta. Jag mår as dåligt just nu, jag skulle inte ha ätit tårta. Vi hade flera lager med grädde så inte undra på att vi mådde dåligt, haha ;) Vi fick ett Intyg på att vi har deltaget i livskunskap enda från 6:an, haha. Men det kan ju vara bra och ha senare i livet ;)


Smexigt ;)


Nu ska jag fixa lite med bilder och senare kommer Mattias, wiiiiie. Vi har varit med varann varje dag sedan i torsdags, helt sjukt men underbart! :) Vi hörs!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback