I don't know what to do

Jag kom hem för skolan för 20 minuter sen och jag har precis ätit lite yoghurt. I skolan fick jag reda på att jag fick VG + på en uppsats som jag gjorde inom religion. Jätte nöjd faktiskt. Jag får göra om den om jag vill höja mig men jag har andra saker att göra. Det är så mycket nu. Jag längtar till sommaren då jag är fri från saker jag måste göra. Då kan jag ligga på stranden och bara koppla av. Gud så skönt det ska bli!

Jag vet inte vad jag ska göra nu men jag antar att jag kommer sätta igång pluggandet.
Men sen kommer Mattias, min pojkvän, hem till mig och äta här. Det ska bli så underbart. Jag saknar honom faktiskt.

Ett tips från mig är att gå ut och gå nu när solen är framme. Jag skulle ha gjort det om jag inte var fast klistrad i alla läxor! :)

 

Det där är den lätta delen inom harmonilära...tycker läraren.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback