Home Sweet Home

Ja, det finns inget bättre än att komma hem. Jag har haft världens mensvärk hela dagen och det slutar aldrig värka. Jag har tagit alvedon och det går inte över. I alla fall. Jag tror inte jag har berättat vem jag är och det kan ju vara lite intressant.

Jag heter Josefine och jag är 15 år. Jag bor i en villa någonstans utanför den stora staden Stockholm med mina föräldrar och 3 bröder. Jag går sista terminen i 9:an och i mitt gymnasieval kan ni se att jag har valt att gå medielinjen. Jag har ett eget trumset och spelar trummor lite då och då. Jag har även en underbar pojkvän som heter Mattias och några underbara vänner. Jag gillar att shoppa och lyssna på musik. När jag har pengar så köper jag oftast konsertbiljetter för det. Jag älskar musik och vill helst av allt bli trummis när jag blir stor. Dock ser jag det som en väldigt stor utmaning och jag gillar inte utmaningar så mycket.

Jag har valt att blogga för att jag tycker att det verkar roligt :)

Nu ska jag ta och plugga lite NO. Roligt va?;)


Kommentarer

Postat av: S

Inte Stockholm utanför ? :O

2010-03-10 @ 22:00:48

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback